In C Communicatieadvies

Elk moment van de dag golft de zee het strand op, elke keer brengt de zee iets nieuws en laat het achter. De zee maakt indruk en beklijft. Dit is wat In C ook voor u, uw bedrijf of product wil bereiken. Laten we samen deinen op de zee en bewonderen welke indruk uw communicatie achter laat.

Het kniepertje is niet meer plat!

kniepertie rolletjeOp 30 december sloeg ik aan het knieperties bakken voor mijn zoontje, die deze lekkernij als afscheidstraktatie meenam naar de crèche. Ik koos er voor om het platte kniepertie op te rollen, want dat ziet er toch veel leuker uit dan zo’n plat dun koekje. Tijdens het speuren na een lekker kniepertiesbeslag kwam ik echter achter het verschil tussen een plat kniepertie en een rolletje.  Het verschil heeft alles te maken met het oude en het nieuwe jaar. Het oude jaar is bekend, heeft al haar verrassingen laten zien en heeft zich uitgerold. Het rolletje symboliseert het onbekende jaar. Deze oude wijsheid had ik nog mooi even meegenomen op het nippertje van 2012. Een verrassend simpele symboliek achter zo’n heerlijk koekje.

Ik heb, nadat ik klaar was met de traktatie, gretig mijn tanden gezet in zo’n nieuwjaarsrolletje. Ik ben klaar voor het nieuwe jaar met al haar positieve verrassingen! Ik wens u een gelukkig, gezond en succesvol 2013!

Tot gauw, Conny

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 3 januari 2013 door .

Navigatie

In C op Twitter