In C Communicatieadvies

Elk moment van de dag golft de zee het strand op, elke keer brengt de zee iets nieuws en laat het achter. De zee maakt indruk en beklijft. Dit is wat In C ook voor u, uw bedrijf of product wil bereiken. Laten we samen deinen op de zee en bewonderen welke indruk uw communicatie achter laat.

Van droomwolk naar communicatieplan

Een eerste opdracht binnen! Weet u nog hoe het voelt? Ik zweefde hoog in de wolken en droomde verder over toekomstige opdrachten. Vol verbazing sloot ik op een gewone dinsdagmorgen mijn afspraak af met een mini-exemplaar van een nieuwe product in handen. Voor dit product mag ik het marketing- en communicatieplan uitwerken. Wauw!

Later in de week ontving ik per mail van mijn eerste opdrachtgeefster nog enkele technische productdetails en mogelijkheden. De opdracht was dus echt gegeven, de e-mail schopte mij nog weer even terug op mijn droomwolk. Vandaag ben ik er weer vanaf gestapt en aan het schrijven geslagen. Muziek aan, mail en social media uit, even de focus op mijn product. Op dit moment rolt uit de printer de conceptversie van het communicatieplan.

Wat een heerlijke werkdag is dit geworden, een werkdag met een zichtbaar resultaat. Morgen ga ik mij verder verdiepen in de marketing rondom het product en wie weet moet ik dan het communicatieplan van vandaag wel weer iets bijschaven. Ik heb nu al zin in morgen, heerlijk aan ’t werk.

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 8 oktober 2012 door en getagd als , , , , , , , , .

In C op Twitter

