In C Communicatieadvies

Elk moment van de dag golft de zee het strand op, elke keer brengt de zee iets nieuws en laat het achter. De zee maakt indruk en beklijft. Dit is wat In C ook voor u, uw bedrijf of product wil bereiken. Laten we samen deinen op de zee en bewonderen welke indruk uw communicatie achter laat.

In C van start

In C communicatieadviseur, communicatiemedewerker, webredacteurEindelijk is het zo ver; Ik ga van start met In C! Ik ga van start met mijn nieuwe baan als freelance communicatieadviseur. Een start in deze economische periode is wellicht bijzonder. Maar ik wil mijn kennis en kunde op het gebied van online en offline communicatie delen en vermenigvuldigen. En dat kan ik alleen doen door alle kansen te pakken die voorbij komen. En deze kans als zelfstandige grijp ik, met twee handen, stevig aan. Vanaf nu ben ik uw communicatieadviseur, -medewerker of webredacteur. Voor een enkele opdracht of voor een bepaalde periode! Grijp uw kans en neem contact met mij op!

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 3 september 2012 door en getagd als , , , , , .

In C op Twitter

